Gå til innhold
Arkivverket

[#2606] Søker etter min Bestefar's røtter


Gjest Bjørn Westby
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Westby

Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med å spore opp Ole Marius Westby sine røtter. Han ble født i 1889 i Sverige, nermere bestemt tror jeg det var i Austmarka rett innenfor grensen.Jeg vet at det er en Odd Westby som sitter med en del opplysninger, så om han eller noen andre kunne kontakte meg pr. mail ville det vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Westby

Dersom Odd Westby skulle komme til å se dette innlegget angående Ole Marius Westby sine røtter kan han kontakte meg på E-Post adresse: b-westby@frisurf.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Grøndahl

Finner i FT 1900 for 0421 Vingers, Ole Marius Olsen f. 1889 boende på gården Vestby i Østmarken. Det er vel stor mulighet for at dette er din bestefar.Lykke til videre !mvh Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Westby

Jeg vil rette en takk til de to som har undersøkt, spesielt Arne Grøndahl. Jeg må få rette opp en feil når det gjelder hvor min bestefar ble født, han ble ikke født i Sverige, men i Norge. Håper dette kan være til hjelp for andre eventuelt.Hilsen Bjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.