Gå til innhold
Arkivverket

[#2626] Jakob Larsen Minde f. 1859. Hvor kom han fra ?


Gjest Linda Minde
 Del

Recommended Posts

Gjest Linda Minde

Min tipp-oldefar Jakob Larsen Minde ser ut til å være fra Fosse i Hammer da han giftet seg med Agathe Oline Christine Olsdatter fra Møllendal på Årstad i 1882. I senere folketellinger kommer han fra Fana prestgjeld. Jeg har også forsøkt å finne ham under Minde gård i Haus, men uten resultat. Jeg kommer ikke videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Det er rett at han gir opp at han er frå Fosse i Hammer (Meland sokn?) då han 2409 1882 gifta seg med Agothe Oline Olsdatter frå Minde i Birkeland (Fana). Difor er det nok det Minde han har henta namn frå, vil eg tru.Elles står det då dei gifta seg at Jacob Larsen er fødd 280459 og Agothe Olsdatter 290563.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Gløym det førre innlegget mitt. For her har det vore noko preste-rot, som ikkje er rett. Med god hjelp av SAB har eg no nøsta opp:Jacob Larsen vart fødd på Minde under Fjøsanger 2804 1859 utanfor ekteskap som son av Pige Synneve Jacobsdotter frå Fosse i Hammers prestegjeld og unk. Lars Knudsen Grønnestølen, "nu på Storetvedt".Agothe Oline Christine Olsdatter vart fødd 2905 og døypt 0607 1862! (ikkje 63 som det står i den eine kyrkjeboka då ho gifte seg) som dotter av Ole Poulsen Lysvold på Møllendal.Av 1900-tellinga kan eg sjå at fleire born skal vere fødd i "Strusshamn", men dei er nok døypte i Laksevåg kyrkje, for eg kan ikkje finne Jacob og Agathe mellom foreldra til born i Askøy (sjølve Strusshamn). Døypte i Laksevåg er enno ikkje dataregistrerte, så du må nok i kyrkjeboka som ligg på SAB eller låne den på film, om du vil vite meir om datoar og slikt på dei borna.Lukke til vidare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.