Gå til innhold
Arkivverket

[#2649] Holtålen/Ålen


Gjest GUrli HH
 Del

Recommended Posts

Hei!Lurte på om noen har kirkebøker fra Holtålen/Ålen (evt Glåmos )distriktet - er interrisert i perioden 1870-1900. Fødte og gifte.MVH, Gurli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Folkvord

Hei ! Da jeg har veldig mye / mange navn i min database vedr.det distriktet du spør om kunne det vært interessant å vite hvem / hva du er ute etter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Rune!De jeg leter etter nå er:Foreldre til min oldemor Maria Fredrikke Gustavsdatter Hansen (Hanssen, Hansén, Hanssén) det er usikkert hvordan etternavnet staves.mor: Ragnhild Nesvoll f. i Ålen far: Gustav Hansén f. Sverige. Det er da hovedsakelig bak på denne jeg er interrisert i. Men om man hadde funnet hvor og når de var gift er jo den saken litt enklere. ¨Slekten sa at de giftet seg i Domkirken i Trondeheim, men dette kan ikke være tilfelle, og hvis har jeg oversett dem. Derfor er det trolig at de giftet seg i Holtålen, en av kirkene, eller Glåmos (Siden Nesvoll er nært Glåmos. Maria Fredrikke ble født i 1878 og den eneste søsken jeg vet om er Anna, som da ble værende i Sverige. Både Ragnhild og Gustav skal visstnok være begravet i Funesdalen området.MVH, Gurli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.