Gå til innhold
Arkivverket

[#2720] Jacob Wilhelm Tønnessen og Regine Bertine Brinch


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Jeg søker opplysninger om overnevnte personer.Jacob Wilhelm Tønnessen skal være født ca.1817 i Herods pr.gj. Han var styrmann da han 03.03.1847 giftet seg med Regine Bertine Brinch.Også hun var født rundt 1817 i Egersund.Jeg er interessert i opplysninger om deres fødsel og respektive foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Gjest Grethe Flood

Har du noen gang funnet ut av dette? Søkte egentlig på Brinch og så at dette sto ubesvart. Du lurer vel på om jeg er litt smårar som tar opp et fem år gammelt tema, men hvorfor ikke?Regine BRINCK Age At Marriage: 30Father: Rasmus HALVORSEN BRINCKMarriage: Spouse: Jacob TONNESSENAge At Marriage: 30Marriage: 03 Mar 1847 Place: Bergen, Hordaland, Norway--------------------------------------------------Jacob TONNESSEN Age At Marriage: 30Parents: Father: Tonnes JACOBSENMarriage: Spouse: Regine BRINCKAge At Marriage: 30Marriage: 03 Mar 1847 Place: Bergen, Hordaland, Norway--------------------------------------------------Vielsen er hentet fra FS/VRI; i FS/IGI står det Årstad, Bergen. Finner dette i FS/IGI (må sjekkes!!)REGINE BERTINE RASMUSEN Christening: 02 FEB 1816 Egersund, Rogaland, NorwayFather: RASMUS HALVORSEN BRINCHMother: INGER ANDERSDR--------------------------------------------------Finner dette i FS/VRI:Jacob Wilhelm Birth: 05 Jan 1817 Place:Christening: 19 Jan 1817 Place: Herad, Vest-Agder, NorwayFather: Tonnes Zachrias JACOBSENMother: Christine HENRIKSDRSource Information: Batch Number: C425153Source Dates: 1816 - 1853Film or Fiche Number: 311256Collection Details: Herad; Den Norske Kirke--------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Takker for svar Grethe.Det er aldri for sent.I dette tilfellet hadde jeg imidlertid funnet det samme selv, og senere fått det bekreftet gjennom kirkebøkene. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.