Gå til innhold
Arkivverket

[#2725] Johanne Johnsd, Torvestad 1821


Gjest Tor Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Andersen

En av mine formødre giftet seg i Bergen: Lenke Familysearch finner jeg Johanne Johansen døpt 21.6.1821 med mor Anne Karine Jorgensdr og far Jon Gabrielsen. Dette virker svært sannsynlig. For sikkerhets skyld er hun på samme dag oppgitt døpt med samme mor, men med Andreas Busch som far. Kan noen avklare dette fra kirkebok el.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kristian Eide

I kirkeboken for Torvastad står dette:Johanne døpt 21/6 1821 født 15/6/1821.Foreldre:Jon Gabrielsen Malmei.Hans forlovede Anne Karine Jørgensdatter Vibrandsøy. Det er ikke nevnt noen Andreas Busch.mvh Geir K Eide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Takk skal du ha. Dette viser vel igjen at Familysearch kan gode ledetråder, men at det også er mye rart som ligger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Hvem var da oppgitt som foreldre? Basert på dåpen i 1821 finner jeg jo Vibrandsøe i FT 1801: Lenke , men der er det bare en Anne på 20 år ~1781.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.