Gå til innhold
Arkivverket

[#2734] SPOHN/SPAHN, Bergen


Gjest Øystein D. Stiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Øystein D. Stiansen

Er det noen som kjenner navnet Spohn/Spahn i Bergen?Johann Christian Spahn/Sphan giftet seg 25. juni 1752 med Hille Andersdatter i Korskirken. Han må være innvandret fra en hanseatisk by.Jeg har til dels god oversikt over både deres barn og barnebarn, men lurte på om det er andre som har kommet i kontakt med dette navnet? Er også interessert i faddere med navnet Spohn/Spon/Spahn etc.mvh Øystein D. Stiansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Hei Øystein. Jeg har slekten Spahn i min familie. Johan Christian er min 5 tippoldefar hvis bindeleddet mellom min 3 tippoldefar er rett. Jeg utveksler gjerne det jeg har om denne familien. Min mailadresse er selene@online.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein D. Stiansen

Heisan!Tusen takk for svaret ditt. Jeg tar kontakt via mail, siden Digitalarkivets debattsider vel ikke skal brukes til annet enn å etablere kontakt mellom oss.Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.