Gå til innhold
Arkivverket

[#2768] Harildstad i Gudbrandsdalen


Gjest K.Ø.
 Del

Recommended Posts

Leter etter Johan Jonsen Harildstad i FT1900, men finner ham ikke noe sted. Han er født i Nord-Fron i 1844 og var sønn av Jon Jonsen Vole fra Gausdalen. Jeg finner både faren og søsken i Nord-Fron men ikke Johan. Han var utdannet på Hamar Folkehøiskole og kan ha fortsatt sin akademiske karriere. Han har en datter, Gudrun, født 1890, sted ukjent.Alle svar mottas med takkMVH Kyrre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg minner om at innlegg og nye tema SKAL ha fullt navn på forfatteren! Dette har ikke bare med høflighet å gjøre, det har også betydning når en referer til innlegg/tema.Innlegget står i fare for å bli fjernet sålenge forfatteren ikke presenterer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kyrre Øygarden

Jeg må bare få beklage så mye til dere alle for uhøflig opptreden og brudd på etikette på denne debattsiden. Mitt navn er Kyrre Øygarden. I min iver etter å finne mer ut om slekta overså jeg noen av forutsetningene for å kunne delta i denne debatten.Kyrre Øygarden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor Aaby

Johan Jonsen Harildstad f 1844 var gårdbruker på Svendstad, Venabygda i Ringebu i 1900. Slekta er fortsatt på denne gården, kårmannen i dag heter også Johan Harildstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Sandberg

Hei Kyrre - ser at du har fått svar på ditt spørsmål. I din videre søken er det ikke så dumt å abonnere på nyhetsgruppen no.fritid.slektsforsking.etterlysing Der har jeg fått masse hjelp fra folk som roter i de samme slekter.Hilsen Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
Gjest Karen A Brown

Re: Synne Arnesdatter from Harildstad who married Østen Hansen Rudi. Can anyone help me find the parents of Synne Arnesdatter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.