Gå til innhold
Arkivverket

[#2779] Anna Hansen, Levanger og Alvind (?) Valun, Sverige


Gjest Brynhild Wik Opdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Brynhild Wik Opdal

Min mormor, Helga Johanne Valum Almlid,var fosterbarn. Vi vet at hennes mor het Anna Hansen f.05071876 og døpt på Skogn. Anna's far; Hans Peter Hansen Rangulvald og Jonetta Torgersdatter. Anna hadde en bror Hilmar Hansen. Vi ønsker alle opplysninger om Anna og hennes familie. Likeledes søker vi all info om min oldefar Alvind (?) Valun. Vi tror Anna og hennes bror emigrerte men at de senere kom tilbake igjen. Om Alvin vet vi at han giftet seg i Sverige og at han hadde 5 barn. Jeg treffes på e-mail:bibiwik@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Brynhild Wik Opdal

Jeg prøver igjen. Ønsker info om min oldemor Anna Hansen f.5.juli 1876 og døpt på Skogn(Levanger). Anna's far; Hans Peter Hansen Rangulvald og Jonetta Torgersdatter. Vi vet at Anna hadde en bror Hilmar Hansen. Hilmar er fadder til min mormor. Min mormor ble plassert i fosterhjem, og Anna reiste ut (amerika og sverige).Det sies at hun døde i Norge. Alle våre spor stopper her. Vet du noe?e-mail: bibi2000@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.