Gå til innhold
Arkivverket

[#2841] Solveig Mago, født 1917 i Nittedal


Gjest Turid Larsen.
 Del

Recommended Posts

Gjest Turid Larsen.

Samboeren min prøver å komme i kontakt med gjenlevende slektninger. Er det noen som kjenner til Solveig Mago, født 21/07-1917 i Nittedal. Gift med Samson Valstad?, fra vestlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Larsen

Ifølge Bygdebok for Hakadal og Nittedal, del Hakadal, s. 279, ble Solveig Mago, f. 1918, gift med Leif Realdsen. Hennes foreldre var Johan Mago (1877-1929) og Julie Lien. Hvis jeg får epost-adressen din, kan du få mer info. Jeg har kari.larsen@admin.uio.no. Jeg bor i Hakadal og har en svigersønn som nedstammer fra en søster av Johan Mago.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Kjær.

I kirkeboken for Nittedal finnes det også en Solveig Mago, døpt 14/10-1917. Foreldre: Arbeider Ole A. Mago og hustru Marie, født Torvaldsen. Begge født 1874.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Lise Haga Aastad

Hei, jeg kjenner navnet Mago fra mine egne hjemtrakter i Sørkedalen. Vet også om folk som har dette etternavnet i dag. Hva kan jeg eventuelt hjelpe med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turid Larsen

Hei Inger-Lise. Vi ønsker å vite hvor det ble av Solveig Mago. Ble hun gift med Samson Valstad, fra Vestlandet? Fikk hun noen barn? (Den Solveig vi leter etter ble født i 1917, og ikke 1918.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.