Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Linn Brungodt

[#2842] Sverre Larsen født i Bergen

Recommended Posts

Gjest Linn Brungodt

Hei!er det noen som kan finne ut når Sverre Larsen, sønn av Nils Andreas Larsen(f.1864 i steinkjær) & Serine Anna Johandatter Silden(f. 1875 i Selje) ble født? han ble født i Bergen (etter 1900) Og andre søsken og, hvis dere finner de. Tror det skal være en Birgit, Lovise, Johan, Jenny & Klara. det er kanskje fler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Linn Brungodt

unnskyld han het visst Lars Andreas Larsen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Davidsen

Sverre Bertin, son av Lars Andreas Larsen og Serine Kristoffersen, vart fødd 0111 og døypt 2612 1902 i Sandvikskyrkja. Foreldra budde då i (Abs.) Beryergt. 18. Dei andre får eg sjå om eg finn seinare.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Davidsen

Her er tre til:Johan Ludvig, 141001 050102, adr. Bredenbecksm. 4, KKLovise Sofie Petrine, 010104 060304, adr. N.K.K. alm., KKKlara Andra, 040106 160406, adr. Nordnesvn. 2, NK.Eg finn ikkje fleire, men dei er der nok. Mitt beste råd: Leit vidare på SAB.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.