Gå til innhold
Arkivverket

[#2842] Sverre Larsen født i Bergen


Gjest Linn Brungodt
 Del

Recommended Posts

Gjest Linn Brungodt

Hei!er det noen som kan finne ut når Sverre Larsen, sønn av Nils Andreas Larsen(f.1864 i steinkjær) & Serine Anna Johandatter Silden(f. 1875 i Selje) ble født? han ble født i Bergen (etter 1900) Og andre søsken og, hvis dere finner de. Tror det skal være en Birgit, Lovise, Johan, Jenny & Klara. det er kanskje fler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Sverre Bertin, son av Lars Andreas Larsen og Serine Kristoffersen, vart fødd 0111 og døypt 2612 1902 i Sandvikskyrkja. Foreldra budde då i (Abs.) Beryergt. 18. Dei andre får eg sjå om eg finn seinare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Her er tre til:Johan Ludvig, 141001 050102, adr. Bredenbecksm. 4, KKLovise Sofie Petrine, 010104 060304, adr. N.K.K. alm., KKKlara Andra, 040106 160406, adr. Nordnesvn. 2, NK.Eg finn ikkje fleire, men dei er der nok. Mitt beste råd: Leit vidare på SAB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.