Gå til innhold
Arkivverket

[#2851] Kjersti Johnsdtr. Øien, f. 1754, Støren


Gjest Håvard Ler
 Del

Recommended Posts

Gjest Håvard Ler

Lurer på om det er noen som har opplysninger om Kjersti Johnsdtr. Øien f. 1754 fra Støren. Hun fikk i 1797 en sønn med Peder Ingebrigtsen Sneen, John Pedersen Gorseth. Han flyttet senere til Rissa. Vet imidlertid ikke noe om hvem Kjersti var, så hvis noen skulle vite noe om henne er jeg takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Håvard Ler

Nei, dette er nok ikke riktig person. Hun her bor hjemme på Bakken i 1801, mens hun jeg er ute etter bor på Presthus (Præsthus) i 1801.Jeg har ikke bygdebøkene, men kikka i dem på biblioteket for noen år siden, uten å finne henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

I følge FS. så er der ikke fler i Støren å velge mellom enn Kirsti J Gynild ,døpt30 sept 1753.Kirsti J Bakken 27 okt 1754.Kirsti J Bjørgen 19 okt.1755. og Kirsti J Roe.2 mai 1756.Alle døpt i Sokendal. Tror Roe var omstreifernavn. Finner ikke noe passende kanidat i bøkene. Har du fødsels/dåpsdato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.