Gå til innhold
Arkivverket

[#2878] Jochum Jochumsen Foss, koppskatt Bergen, 1683 og 8


Gjest Greta Storm Ofteland
 Del

Recommended Posts

Gjest Greta Storm Ofteland

Jochum Jochumsen Foss har flere barn som er født i Bergen, Ny kirken. Disse er i alderen yngre, eldre enn 10 år i 1683. Men der finner jeg dem ikke. Heller ikke i tellingen i 89. Senere dukker flere av barna opp i Bergen bl. Hemming Jochumsen Foss m/kone og mange barn i begynnelsen av 1700. Hvor kan de eventuelt ha vært i mellomtiden? Er det noen som kan hjelpe, eller har jeg oversett noe i tellingene? Mar 22 1670 Thomas Jochim Fos NK Mai 26 1671 Johan Jochim Fos NK Aug 16 1672 Hemming Jochim Fos ved Raffne kro NK Jun 02 1674 Boel Jochim Fos NK Okt 01 1675 Boel Jochum Fos NKAntagelig er det også en sønn Jochum som er født før 1670. Hilsen G.S.Ofteland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Hallo Greta. Jeg sitter og registrerer fadderne på døpte i NK, og iallefal Thomas får barn i NK, og -mener noen av søsknene er fadder. Ring meg hjemme. Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.