Gå til innhold
Arkivverket

[#2880] Steinert; Johan Gottlieb, født ca 1768 i Leipzig,


Gjest Thor Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Thor Andersen

Var arkitekt og byggmester, giftet seg med norsk kvinne da han var ca 45 år gammel. Hun var datter av høker Ole Christian Nielsen. Etterkommere etter ovennenvte søkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Hansen

Ser at du leter etter Johan Gottlieb, Jeg har en Johan Gottlieb Hilt født 21.05.1799 Død nov. 1836. gift med Elen Sophie Lønnichen, hun var født 04.09.1802. Hans far het Johannes Hilt født 20.09.1766 - død des. 1836 hans mor het Catharina Fredrike Gruelings født 29.04.1769 Både Johan og hans mor døde i Bergen begravet fra Maria kirken Min mor har snakket om Gottlieb navet som har vært i slekten i noen generasjoner. Vet ikke om det er samme person det er snakk om, men Johan er født på samme sted men født noe senere, men den Johan du har er kanskje i slekt? mvh. Margit Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Andersen

Takk skal du ha Margit. Men den personen jeg søker har etternavnet STEINERT og din person passer dessverre ikke med øvrig info jeg har. Takk uansett !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Hansen

Var ikke klar over at Steinert var ettenavn, Men jeg kan anbefale mormonerne`s sider. På de sidene har jeg funnet en del om de anene mine som er fra andre land . Mvh Margit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.