Gå til innhold
Arkivverket

[#2883] August Hellstrøm, født 1847, Färnebo, Värmland


Gjest Kjell Woje
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Woje

Jeg har behov for opplysninger om August Hellstrøm. Han var ved Ødegårdens verk 1876-81 og 1884-1887. Han ble gift med Ingeborg Andrea f.1850(Bamble) i 1877. Han var to ganger i Amerika og døde der etter 1900To mulige brødre:Erik Hellstrøm f. 1844 og Gustav Hellstrøm f.1855. Begge født i Färnebo. August og Erik har arbeidet i kisgruvene på Varaldsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Henning Hellstrøm

Hei! Jeg skyter litt i blinde her, men min oldefar het Karl August Hellstrøm, f. 1876 i Bohuslen. Flyttet til oslo med sin bror Gustav (f. 1875) i 1896. Dette kan dreie seg om en annen slekt, men nevner det dersom dette kan være barn av personene du nevner. Jeg vet ikke hva mor og far til Karl August og Gustav het, men vil gjerne vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Eva Marie Kristiansen

Hei! Min min tip oldefar het Erik Johan Karlsen Helstrøm og han var født svensk. Det kan jo være samme familie, Han var født i 1844 Jeg må leite etter papirene jeg har om dem. min email er eva-mari@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.