Gå til innhold
Arkivverket

[#2905] Cristiane Jocumine Pedersd f 1840 Bergen


Gjest Eva Lillian Vedahl
 Del

Recommended Posts

Gjest Eva Lillian Vedahl

Eva Lillian Vedahl, Rolvsøy, 16.02.00 15:20Jeg leter etter anene til min tippoldemor Cristiane Jocumine Pedersdatter, født i oktober 1840 i Bergen. Moren het Pernille Gullaksdatter f. ca. 1805 i Bergen, men hva hennes foreldre het eller hvor de kom fra vet jeg ikke. Faren het Peter Jerseng Papirmøllen, men ellers vet jeg ikke noe mer om han. Er det noen som kjenner til anene til dette paret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Peter Andreas Jersin døyr 1806 1851, 56 år gamal. Eg har ikkje opplysningar i Årstad-registeret kor han var frå, men kona, Pernille, kan ha vore fødd i Bergen 1807 som dotter av Gullak Arnesen på Nøstet. Ut frå alderen då ho gifter seg, kan dette høve. Dessutan vert ein av gutane døypt Arent. To-tre av borna døyr i ung alder i åra etter faren. Kan ikkje finne nokon av dei att i 1865 i Årstad, men Carl Andreas vert gift og økslar seg der som garversvend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

P.S.Carl Andreas Pettersen finn du i Bergen 1865 som huseigar, med kone og ei dotter (den andre f. i Årstad 1861, må vere død).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

PS 2:Pernille Jersin døyr 2412 1871, gravl. 3012, i 18-156 DK (fødd 1807, står det i mitt register) som enke etter arbeidsmann Peter Jersin. Eg vil då anta at dette er den tidl. nemnde dotter av G.A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

PS 3:Du finn òg Pernille Gullaksdtr. i 1865 under Bergen som enkje, ernærer seg ved strikkearbeid, saman med sonen Severin Pettersen, bødkerlærling. Ho er då "60" og fødd i Bergen, han "20" og fødd i Årstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.