Gå til innhold
Arkivverket

[#2940] Bjørn Davidsen ang. Minde


Gjest Linda Minde
 Del

Recommended Posts

Gjest Linda Minde

Jeg finner ikke Jacob Larsen Minde eller hans foreldre Synneve Jacobsdatter fra Fosse i Hammer og Lars Knudsen Grønnestølen i 1865 tellingen. Jeg håpet på at Jacobs foreldre klarte å gifte seg etter at de fikk ham,og om han hadde søsken, men jeg finner ikke ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg finn truleg båe to, men ikkje han Jacob. Mora, Synnøve J. finn du i Solheimsbakke som ug tjenestepige, 37 år, f. i Hammer. Faren er truleg den Lars Knudsen, ug. tjenestetreng, f. i Fana 1833, som står under Fjeldtvedt (inne i Hauglandsdalen).Dessutan finn eg at Synnøve vert gift med Samuel Abrahamsen, 23 år, frå Jølster 1606 1867. Då er ho 41 år. Dei får dottera Oline Dorothea 0604 1604 1869. Adreassa er Solheimsbakken når dei gifter seg.Synnøve døyr 1602 1872, 46 år gamal, adr. Solheimsbakken.Samuel A. gifter seg oppatt 29 år gamal 1404 1873 med Cecilie Bastesdtr., 24 år, frå Meland og får dottera Marie Cecilie 1407 0308 1873.I 1875 finn eg Jakob Larsen som haandl. i BMV, f. i Birkeland Fana 1859, busett på Nedre Solheim.I 1865 vil eg tru at Jakob var sett burt til familie eller andre, sidan mora levde åleine då. Men kor han budde i 1865 har eg ikkje hatt tid nok til å leite opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda Minde

Takk skal du ha, her kom det frem en litt overraskende vri ved at Synneve (på min far sin side) giftet seg med Samuel Abrahamsen. Hun giftet seg rett og slett inn i min slekt fra Jølster (på min mor sin side). Jeg vil også bli takknemlig om "vi" kan finne ut hvor Jacob vokste opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg har leita etter han i alt det materialet eg har tilgang til, utan at eg har funne han. Men skulle han likevel dukke opp ved eit høve, skal du få melding om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.