Gå til innhold
Arkivverket

[#3063] Jonas Andersen og Anne Marie Andreasdatter, Fredri


Gjest Else Granum
 Del

Recommended Posts

Gjest Else Granum

Er det noen som kjenner til etterkommere etter Jonas Andersen og Anne Marie Andreasdatter. De er begge født i Sverige i 1821, men han senere flyttet til Halden hvor de fikk følgende barn: Johan 1851, Anne 1852, Oskar 1856, Carl Einar 1858, Gunne Edvin 23.12.1859 og Karoline 22.03.1883. Gunne Edvin er min oldefar, og hans etterkommere har jeg oversikt over, men ville gjerne vite om eventuelle etterkommere etter hans søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila NOrmann
Lenke finner du ihvertfall familien (Gunne)Edevin var forøvrig født i Sverige..... Du bør jo ha store muligheter i 1900-tellingen hvis du leter litt... Laila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Granum

Jeg takker for ditt svar, men jeg har ikke funnet noen opplysninger hvor det fremkommer at Gunne Edvin er født i Sverige. Han er innført i kirkebøkene i Halden, og heller ikke der står det noe om at han er født i Sverige. Han bosatte seg imidlertid på Hønefoss hvor han bodde til han døde. Hvis du har flere opplysninger om familien kunne det være fint om du kunne kontakte meg på e-mail: egranum@online.no. Else

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.