Gå til innhold
Arkivverket

[#3095] Anders Valund f 1871 i Sverige -på Bastø Gård i Bo


Gjest Brynhild Wik Opdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Brynhild Wik Opdal

Er det noen som vet noe om han eller kan fortelle meg hvor kan jeg finne ytterligere opplysninger om han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
Gjest Anne Lise Hovdal

Har du prøvd Anbytarforum? Vet jeg svarer på en gammel posting nå til en eks-sambygding(Åsen). Jeg kjenner igjen navnet på din farmor i et par postinger. Det er moro å lese gamle postinger fra et par år før jeg var på Digitalarkivet, skrevet av en kusine til mine søskenbarn. Hvis du ser på navnet mitt Brynhild og leser dette, så vet du vel hvem jeg er(vokste opp litt lengre nede i bakken enn dine søskenbarn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

I 1890 finnes på plassen Mölnerud i Holmedal, Värmland flg fam:Andersson Olof f 1833, egareErsdotter Ingeborg f 1846Walund, Anders 1871, fältjägare, ogift man, barn i fam.Nils Emil 1873, ogift man, barn i fam.Ingeborg 1876, flicka, barn i fam.Kristina 1879, flicka , barn i fam.Anna Lovisa 1883, flicka, barn i fam.Olof Albert 1886, pojke, barn i fam.Alle disse har fødested: Holmedal.Kan dette være din Anders Walund ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.