Gå til innhold
Arkivverket

[#3130] Lars Pedersen Bjerkaasen og Birgitte Elisabeth Sle


Gjest Steinar Sletten
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Sletten

Er det noen som vet noe mer om disse? Jeg vet de ble gift 19.11.1903 i Bergen Men ingen ting etter dette. Fikk de barn? Flyttet de til Odda?(har hørt svake rykter om dette men vet ikke hvor jeg kan lete.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Her er noko eg fann i eit register eg har. MK=Mariakyrkja, SK=Sanvikskyrkja. Elles er det først fødselsdato/år, dåpsdato, namnet på barnet, faren sitt yrke, farens namn, adresse, f's f.år, m's f.år, mor, kjønn, kyrkje og dåpsår:0901 2401 Solveig Ovidia Fyrb›der tils›s Lars Pedersen Bjerkaas Kroken 13 a 1875 1878 Bergitte Elisabet Magnussen k MK 1904210308 0305 Lilly Bergitte D/S fyrb. Lars Pedersen Bjerkaas . Sandv.vei 1 1875 1878 Bergitte Elisabet Magnusen k SK 1908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Sletten

Tusen takk for flott svar! Du har hjelpt meg et skritt videre i min slektsgransking. Hvordan får man tak i slike register som du har???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.