Gå til innhold
Arkivverket

[#3166] Søker Sundseth slekt fra Vestfold


Gjest Heidi Sundseth Mortensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi Sundseth Mortensen

Søker etter Herman Julius Sundseth f.1873 antagelig i Tønsberg område gift med Karoline Nilsen f.1876. Barn: Arne Henry Sundseth f.1911. Kjenner noen til hvor de er født og hva foreldrene heter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Gjest Bjørn Holt Jacobsen

Jeg har notert at foreldrene til kjøpmann Arne Henry Sundseth f.09.12.1911 er: Minora Lovise og Johan Lorentssen Sundseth. Han var byggmester og født 1888. Jeg kan ikke garantere at det er riktig.Vennlig hilsen Bjørn Holt Jacobsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Harald Flaten

Jeg lurer på om ikke Sundseth komer fra gården Sønset i Høyjord i Andebu. Gårdsnavnet ble skrevet Sundseth i 1865. Hvis det Bjørn Holt Jacobsen skriver er riktig tror jeg gården også er riktig. På brnr 3, Nedistua, satt Lorents Kristian Hansen (1883-1905). Han var gift med Karen Johanne Hansd. (f. 1861 i Ramnes, d. 1946 på Lasken i Slagen), og deres 4. barn het Johan, f. 1888.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Hei!Jeg finner en Herman Julius f. 1873 i Tønsberg, på F.S.LenkeVet ikke helt om du får denne mannen til å passe inn i de andre opplysningene her.Mvh. Gunn Huglen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Det er ikke mindre enn 10 Sundseth gårder, nevnti Andebu i 1865-tellingen.Jeg legger inn en lenke her:LenkeHvilken av dem Herman Julius Sundseth kan knyttes til, er jeg uviss på?Mvh. Gunn H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.