Gå til innhold
Arkivverket

[#3205] Stasjonsmester Ole Horn (f. 1825 Lier - BUSKERUD)


Gjest Gyril Horn
 Del

Recommended Posts

Gjest Gyril Horn

Leter etter informasjoner om min tip-oldefar og oldemor. Detter er vad jeg vet (data fra 1865 Folketellingen):Ole Horn (f. ca 1825 i Lier). Jeg vet att han arbeidet som stasjonsmester i Kristiania fra ca 1846-1859 og at han var stasjonsmester i Østre Aker Bryn Stasjon fra 1860-1865 og muligens senere. Han var gift med:Johanne Horn (f. ca 1821 i Bærum), de hadde barna:Ole Kr. Horn (f. ca 1847 i Kristiania) Anton Emil (f. ca 1851 i Kristiania) Carl Jalmar (f. ca 1853 i Kristiania) Frants Oskar (f. 1855 i Kristiania) Rudolf Nicolai - min oldefar (f. ca 1858 i Kristiania) Johan Alexander (f. 1860 Østre Aker)Johanne Alfsdatter (f. ca i Ringerige) er nemnt som mor til Ole Horn i 1865 tellingen.Leter etter enhver informasjon som kan hjelpe meg å komme videre, inkludert info. om andre etterkommere av Ole og Johanne Horn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.