Gå til innhold
Arkivverket

[#3207] Dragon Helmrich Truelsen Myhre fra Røyken


Gjest Kjell Hamberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Hamberg

Dragon (og bonde) Helmrich Truelsen Myhre, f.1723 i Røyken, er min 4-tipp-oldefar. Han ble gift 1750 med Anne Johannesdatter Braaset, f.1724. Så langt jeg har funnet ut vokste 5 (totalt fikk de 9) av barna (Mari f.1753, Anne f.1757, Trine f.1759, Johanna f.1765, Truels f. 1766) opp og fikk etterkommere.Min egen linje tilbake til Helmrich Truelsen og Anne Johannesdatter har jeg funnet ut av, men er interessert i å utvikle et etterslektstre. Kan noen bidra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Egil Sundelius

Hei Kjell, prøver å nå deg på dette gamle innlegge. Søker på 'gården' Myhre i Strømmen /Svelvik. Har kontakt med etterkommer her. Har du noen etterkommere/aner her? hilsen Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Hei tilbake! Jeg har ikke funnet noen forbindelser fra Helmrich Trulsen i Røyken til Myhre i Strømmen/Svelvik, men er absolutt interessert hvis du kjenner noen! Bidrar mer enn gjerne med det jeg har.Min mail-adresse er: khamb@online.noMvh Kjell H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Løkkebø

Hei Kjell. Jeg er også en etterkommer men fra Helmerich Evensson, som vel er farfar til Helmrich Trulsen. Husker ikke i farta om vi har utvekslet informasjon.Lars Løkkebø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Mener å huske at vi var i kontakt tidligere, men kan ikke huske i hvilken sammenheng. Men ta gjerne kontakt. Det kan tenkes at vi har info å utveksle!Mvh Kjell H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest helmin kvennodd

Heisann! Jeg satt å bladde i gamle innlegg fra Røyken, der fant jeg et kjent navn, jeg er etterkommer av Helmrich`s datter , Mari. Jeg utveksler gjerne info med deg og andre som skulle være interresert, min private mailadr: v-kvenno@online.no mvh helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.