Gå til innhold
Arkivverket

[#3248] Johannes Lasen


Gjest Bente Tøftum Frydenlund
 Del

Recommended Posts

Gjest Bente Tøftum Frydenlund

Johannes Larsen er trolig født i Søndre Land i Oppland 1794, død på Ripe på Toten 21.02.1881. Gift med Helene Larsdatter fra Søndre Land. Ønsker opplysninger om deres aner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vivian Linnerud

Har dessverre ingen opplysninger om Johannes, men jeg ville gjerne spørre deg om mellomnavnet ditt: Tøftum. Er dette navnet fra Follebu,Ø.Gausdal? Min bestemor brukte også Tøftum navnet: "Anna Martinsdatter Tøftum". Hadde vært spennende om du/vi kunne bekrefte/avkrefte mulige slektsforbindelser.Vivian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Tøftum Frydenlund

Hallo ! Takk for innlegget ditt ! Mitt mellom navn er utradisjonelt fordi det er min manns slektsnav. Dvs. jeg er gift med en fra Follebu som heter Tøftum, og jeg tror at dere er i slekt hvis: Anna Martinsdtr. Tøftum g. Klufthaugen, f. 23.05.1897 Og hennes mann var: Sigurd Klufthaugen,f. 11.05.1894 Stemmer dette ? Jeg vet litt om denne fam. men ikke mye, men hvis denne feles Anna er den jeg tro var hun en søster av min svigerfar. Hører gjerne fra deg igjen Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vivian Linnerud

Joda, Anna og Sigurd er min bestemor og bestefar på morsiden, så din mann og min mor er søskenbarn. Min mail-adresse er: oddgar.linnerud@c2i.netVivian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Tøftum Frydenlund

Heisan det var raskt ekspedert ! Nå blir jeg nysgjerrig på om du holder på med slektsgranskning og hva du i tilfelle vet om denne familien. Derfor ønkser jeg mer kontakt med deg, og håper du også er intressert i det. Seder deg en mail. Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.