Gå til innhold
Arkivverket

[#3259] Anna Martha Røvig f.1812 i Trondheim


Gjest Erlend E. Mæhlum
 Del

Recommended Posts

Gjest Erlend E. Mæhlum

Jeg søker hovedsakelig denne gang opplysninger om foreldrene til Anna Martha Røvig (gift Alberg). Hun ble født i Tronheim i 1812 og foreldrenes navn var Ole Jørgensen og Ingeborg Andreasdatter, som jeg ikke vet noe mere om en navnene, er det noen som vet mere om de en det jeg gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håvard Ler

Anne Marthe var født 15. okt. 1812, og døpt nov.s.å. i Domkirka i Trondheim. Men det vet du kanskje? Det må være faren som er tjenestekarl i Nordregt. i 1801:Ole Jørgensen, 20 år. Vi finner ei som heter Ingeborg Andreasdtr. på Ferstad i Strinda i 1801. Hun er tjenestepike, 21 år. Det kan jo være mulig å finne dem gift, men det er ikke oppgitt foreldre for brudepar i Domkirka på denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erlend Mæhlum

Ja, jeg viste datoen da hun var født. Jeg har også prøvd å finne foreldrene gift før 1812 i Domkirken, men har ikke lyktes med det. Men takk for opplysningene, jeg prøve etter vert å få kjekket mer.Erlend

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.