Gå til innhold
Arkivverket

[#3309] Jørgen Gjertin Jakobsen Bjørnestad


Gjest Torbjørn Helgesen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Helgesen

Hvor ble det av Jørgen Gjertin Jakobsen Bjørnestad? Han emigrerte til USA i 1924. Hans datter (Rigmor) var muligens i Norge under krigen. Hennes sønn igjen har vert i Norge også. Noen som kan hjelpe?Torbjørn Helgesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Helgesen

Glemte å nevne at han er født på Gården Bjørnestad, Meland, Hordaland i 1892.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Kåre Bjørnestad

Hei Torbjørn ! Har du fått noen informasjon om Jørgen Gjertin Jakobsen og hans etterkommere? Jeg er også på leting. Mvh. Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Randi Bjørnestad van den Wijngaard

Vi fikk besøk i Bergen, hos far, Rolf bjørnestad av Eric Bjørnestad som var født litt etter krigen, han var bosatt i Canada, muligens bilselger, har sporet ham opp i Ottawa, hvor en sannsynlig datter bor på hans adresse.eric bjornestadder finnes søkedatabaser i usa og canadafind personmvh Randi Bjørnestad920 100 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest randi bjørnestad v d Wijngaard

familien skrev navnet med C dvs. Jacobsenmin bestefar het Karl Severin Jacobsen Bjørnestadhar sjekket tidligere folkeregister og folke-tellinger og de er ikke å finne. mulig at kommunene ikke ble tatt med. tidligere folketellinger var ikke fullstendige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Torbjørn Helgesen

Jeg har ikke hatt tid til slektsf. pålang tid, nå er jeg begynt å se litt på dette igjen. Har ikke funnet ut noe om Jørgen i mellomtiden.Jeg hadde din far i databasen min Randi, ta gjerne kontakt. Jeg mener jeg har bilde av din bestemor, Siri fra Håheim, har en morsom kobling der til min kone sin familie! (jeg og min kone er seksmenninger!)Deg og kåre, mulig vi kan utveksle 'slekt' :)Torbjørn Helgesen 97627875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.