Gå til innhold
Arkivverket

[#3348] Bygdebok for Selje - Stad i Nordfjord


Gjest Jan Petter Hoddevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Petter Hoddevik

Er i ferd med å avslutte bind 1 og 2 for Selje kommune i Nordfjord, og vil gjerne oppdatere og komplitere utflytte. Er derfor takknemleg for informasjon ang. utflytte fra kommuna, kvar dei er flytte osv. før 1960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Bernt Gammelsæter

Antar dette gjelder dagens Selje kommune og ikke Vågsøy? Er det planer om ny bygdebok for Vågsøy også? Min oldefar Rasmus Olai Olsen Skram kom fra Vågsøy, hans ane Gunnar Arneson tror jeg kom fra Sande i Selje, f. 1715 av far Arne Jakobson Sande, og flyttet til Gotteberg på Vågsøy før 1743.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brynhild Wik Opdal

Min mann sin slekt kommer fra Selje, og flyttet ut før 1960. Er du interessert i opplysninger, kan jeg kontaktes pr e-mail bibi2000@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Hoddevik

Ole Bernt Gammelsæter, din stamfar Gunnar Arneson Sande f.1717 på Sande hadde eg ikkje opplysningar om. Dette var interesann opplysning. Ser i bygdeboka under Gotteberg ang. Gunnar Arneson Gotteberg. Mulighetene er store for at dette er samme person. Om det er har Gunnar 8 søsken, der ein bror Jacob er min stamfar. Elles har eg opplysningar om dei andre søskena untatt Gunder/Gunnar. Hadde vore intresant om du hadde dokumentasjon på denne teorien. Kan ellers nemne at ein Mons Monsson Gotteberg f.1721 er busatt på Sande i 1744. Gunder gifter seg då med enka etter Mons, Brite. Mons og Gunder er mulig søskenbarn.Ole Bernt Gammelsæter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste Gunnar Arneson som er ført i døpte i Kirkebøkene for S.&F. på internett er denne Gunder Arnes. f. 16.10.1715 av far Arne fra Sande i Selje. Mora er da Marte Olsdtr Røysa fra Vågsøy og datteren døpes Marte Gunnarsdtr. Jeg har også lagt merke til denne Mons Monsson. Men jeg har ingen sikre bevis. Hvis dette er sannsynlig er jeg interessert i å vite foreldre til Arne Jokobson Sande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Apelseth

Eg har ein del slekts- og gardsstoff om gnr. 19 Apalset, særleg bruk 1. Kontakt arne.apelseth@hum.uit.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Hoddevik

Arne Apalseth, Eg er svært interesert i det stoffet du har om Apalset. Har en del sjølv og, men det hadde vore kjekt å fått fleire opplysningar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brynhild Wik Opdal

Hei Jan Petter. Ang. min mann sin slekt fra Selje; Sender deg gjerne de opplysninger jeg har. Hvilken e-mail adr kan jeg bruke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Hoddevik

Hei Brynhild. Min e mail er ahoddevi@c2i.net Har litt trøbbel med maskina, så eg veit ikkje om eg får den fram, men prøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Hoddevik

Dette gjekk fint. Fann Rasmus og Petrine under garden Øvre Sjåstad. Petrine var fødd på Sjåstad, men Rasmus på Sletteberg under Årsheim. Dei overtok garden etter onkel til Petrine. Anskar arva den, og muligens Hilma etter han igjen. Skal prøve å sende deg ein utfyllande mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Eli Heyerdahl Klausen

Min bestefars familie kom fra Eide i Selje. Gårds.nr.65, bruksnummer 4. Oldefaren min het Søren Hansen Eide. f.30.09.1863 d.03.07.1933. Han hadde 5 barn. Emil Eide ble boende på gården i Selje til han døde i 1973. Helene Eide f.31.01.1897 utv. til USA i 1914. Hun døde i oktober 1981. Hun var gift Peterson og fikk 2 barn. (Dick & Irma) Magda Eide f.13.07.1899 utv.til USA i 1924.(Minneapolis) Gift Anderson. 3 barn Muriel, Audrey, Sharon. Hanna Eide. f. 05.11.1902 flyttet som ung til Oslo, og ble diakonisse. Hun fikk aldri barn, men var en fantastisk dame! Det står litt om henne i Lovisenberg sykehus's bøker. Haakon Eide. f. 20.04.1905, død 07.03.1983 var min bestefar. Han flyttet til Østlandet, og bosatte seg i Hokksund. Han fikk 3 kjekke sønner og ei datter! Svein, Magnar, Øyvind & Anne. Olaf Eide. f.12.10.1907 d.14.11.1982 flyttet også til Hokksund. Her fikk han 2 døtre, Solveig og Jorunn.Jeg har også masse annet stoff om etterkommerne fra Selje. Ta kontakt på mail, ehklausen@hotmail.com. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Hallvard A. Vie

Skulle gjerne vite om dine bøker omfatter de gamle grensene for Selje kommune. Min oldemor Christianne Elisabeth Jondatter Skram, ble født 1853 på Nedre Skram, og jeg er på jakt etter sikre data om hennes aner. Hvis dine bøker gjelder nåværende Selje kommune, lurer jeg på om det finnes tilsvarende bøker for Vågsøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Hoddevik

Hei Beklager, den nye bygdeboka omfattar berre nye Selje kommune, og for Vågsøy sin del har dei ikkje noko anna bygdebok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Kan du sjå på min debatt - Lenke ?! Er Ananias Madsen og brødrene Karsten og Thomas frå Drage på Selje?På førehand takk!M.v.h. Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Hei!I samband med bygdebok for Luster (Hafslo) i Sogn er eg på leiting etter nokre detaljar om ein huslyd som hamna i Selje. Har du høve til å sjå på tema #77548 og hjelpa meg vidare?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hei!I samband med bygdebok for Luster (Hafslo) i Sogn er eg på leiting etter nokre detaljar om ein huslyd som hamna i Selje. Har du høve til å sjå på tema #77548 og hjelpa meg vidare?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hei!I samband med bygdebok for Luster (Hafslo) i Sogn er eg på leiting etter nokre detaljar om ein huslyd som hamna i Selje. Har du høve til å sjå på tema #77548 og hjelpa meg vidare?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.