Gå til innhold
Arkivverket

[#3410] Jenny Alexandra Müller, f. 25.06.1887, Sør-Trøndel


Gjest Liv Kristin Odde
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv Kristin Odde

Jenny var min farmor. I folketellingene for Hitra 1900 er hun registrert som pleiedatter hos Laura og Iver Bjerkeset på garden Sandnes. Navnet oppgis til å være Jenny Edevartsdatter. I følge mormonerbasen er hennes fars navn Edvard Muller. Jeg vet ikke om det er korrekt. Jeg har ikke funnet ham på de tidligere folketellingen for Hitra. Kan noen hjelpe meg til å finne ut hvem Jennys foreldre var? Moren hennes skal ha flyttet nordover og etablert familie senere der hun også fikk barn. Jeg takker på forhånd for all mulig bistand og vil gjerne få tilsendt opplysninger på lko@a1420.aetat.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila NOrmann

Hei! Siden det står at hun er født på Hitra, bør hun vel finnes i kirkebøkene der? Og, når hun er født så sent, er det ganske mange opplysninger rundt dåp i kirkeboka. Dersom det er vanskelig å komme seg til statsarkivet, er det vel mulig med et brev eller telefon? Lykke til! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.