Gå til innhold
Arkivverket

[#3423] Britha Olsdatter Hundhammer


Gjest Kari Blindheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Blindheim

Eg leiter etter tipp-tipp-tipp oldemora mi, som heiter Britha Olsdatter Hundammer. Iht. til kyrkjeboka over vigde i Hammer, gifta ho seg 27 Juni 1802 med Johannes Monsen Blindheim. Dei fekk ein søn i 1807 med navnet Ole Johannesen Blindheim. Eg har forsøkt å finne meir om henne i 1801-teljinga, då eg antar at ho budde hos foreldrene eller var i teneste ein eller annan stad. Eg har leita under Hamer, Haus og Hosanger, men eg finn ingen referanse til ein gard med navnet Hundhammer. Kan nokon hjelpe med tips om korleis eg kan komme videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Hundhamar er i Haus sokn, Haus prestegjeld, og Britha Olsdatter er fødd i 1783 som dotter til Ole Monssen (1759-1836) og Guri Knutsdtr Stokke (1755-1846). Sjå elles ættebok for Haus, bind 2, side 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håkon Aasheim

Ref. ditt innlegg av 12.6. om Brita Olsdtr. Hundhammer, f. 1783. Ho er bl.a. syster til Maila/Magdeli, f. 1796, og er tippoldemor til no avdøde prof. Torvald Stokke. Han skreiv i 1985 ane- og ættetavler med utgangspunkt i far sin Haldor Bertin Stokke. Dette skriftet har eg. Truleg Statsarkivet og. Du finn meg på tlf. 56 39 44 16 om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.