Gå til innhold
Arkivverket

[#3428] Sæhlie i Vang, Hedmark


Gjest Laila NOrmann
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila NOrmann

Hei, jeg har fått "blod på tann". Er det noen som har bygdeboka for Vang, Hedmark i sin nærhet, og kan finne Ingeborg Olsdatter Sæhlie f. 1841, datter av Ole Gulbrandsen Sæhlie og Ingeborg Pedersdatter Skappel der? (Er Ingeborg Skappel født i Ringsaker?)Jeg ønsker meg fødsels/dødsår på Ole og Ingeborg og evt. søsken av Ingeborg Olsdatter. Dette er en "fortsettelse" av tema no 1308. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Vasaasen

Bygdeboka for Vang har desverre hittil bare utkommet i 2 bind av 5 (?) planlagte. Sælid gård er ikke omtalt i de 2 utkomne bind. Jeg har derfor p.t. ingen mulighet til å finne det etterspurte. Det er imidlertid igangsatt arbeid i regi av Hedmark Slektshistorielag med registrering av kirkebøkene for Vang/Hamar uten at jeg vet hvor langt dette er kommet. (Skappel er ihvertfall i Ringsaker.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.