Gå til innhold
Arkivverket

[#3662] Oldervoll er en livsfarlig person og den mest user


Gjest Blom
 Del

Recommended Posts

Denne melding er tilegnet Oldervoll og Digitalarkivets brukere.Jeg vil gjerne gjøre sistnevnte oppmerksom på at hr. Oldervoll har bombet en av mine epostadresser med brev hvor det står "Hallo, min venn". Jeg vet ikke hvor mange han har sendt, men jeg mottok rundt tre hundre før jeg sørget for at alle blir slettet før de blir mottatt, slik at de aldrig kommer for mine øyne. Jeg oppfordrer samtlige brukere av Digitalarkivet til å sette epostklienten til automatisk å slette brev fra Oldervoll, da man ikke vet hva denne personen kan finne på. Selvfølgelig burde jeg politianmelde forholdet, men jeg vil allikevel se tiden litt an, og se om Oldervoll tar til fornuft. Dette viser én gang for alle at bergensere er noen tåpelige og ikke minst useriøse fiskere.Med vennlig hilsen (tilegnet Oldervoll)Blom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.