Gå til innhold
Arkivverket

[#3681] Bygdebok Rindal, Møre og Romsdal


Gjest Svein Bjarøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Bjarøy

Jeg leste for en tid tilbake her i Digitalarkivet at det arbeides med - eller er utgitt bydebok i ny utgave for Rindal. Er det noen som kan gi meg mer info om dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Tertnes

Hei! Noe som jeg har hatt stort utbytte av vedr. bygdebøker er å ringe kommunen det gjelder ved kulturkontoret. De har som regel en finger (penger) med i dette.mvhJan Tertnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jorunn Rye

Hei! I 1999 ble det utgitt 4 nye bygdebøker for Rindal. Jeg har bøkene her, og kan være behjelpelig hvis du har noen konkrete spørsmål vedr. personer.Mvh. Jorunn Rye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Bjarøy

Takk for hyggelig hilsen. Jeg kommer tilbake til deg. Vet du eventuellt hvor jeg kan kjøpe dem og hva de koster? Dette er ikke direkte min familie, men jeg hjelper familie av meg som har aner på Grøset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jorunn Rye

Hei igjen! Bøkene koster til sammen ca kr 1500. Det er også mulig å kjøpe dem enkeltvis. Boken som omhandler Grøset er bind nr 3. Spørsmål vedr. kjøp av bøkene kan rettes til kommunens sentralbord, tlf. 71664700. Mvh. Jorunn Rye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.