Gå til innhold
Arkivverket

[#3741] Inga Ottilie Kristiansen, f.1869 Vestre Toten


Gjest Ronny Folkvord
 Del

Recommended Posts

Gjest Ronny Folkvord

Søker opplysninger om Inga Ottilie Kristiansen. Hun var i følge folketellingen 1900 bosatt på Stange, og var født på Vestre Toten i 1869.Hun står oppført som gift, men mannen hennes er ikke nevnt her. Er det noen som har opplysninger om hennes foreldre eller hvem hennes mann var ? Ungene heter alle Augustsen, så faren kan muligens være en August som står oppført under gården Vensvangen i Stange. Håper noen kan gi meg svar på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete K. Hvidsten

I familysearch finner jeg en Inga Christensen døpt 1.8.1869 i Vardal, Oppland. Far: Christian Johannessen. Mor Barbro Knudsdr. Da faren heter Christian er etternavnet feilskrevet. Kanskje dette er personen du søker? Jeg finner ikke noe i basen om giftermål hverken i Oppland eller Hedmark. Hilsen Grete K. Hvidsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronny Folkvord

Hei, og takk for svar ! Etter dine opplysninger slo jeg opp i folketellingen for Vardal i 1875 og fant de der. Foreldrene heter der Kristian Johannesen og Barbra Knutdsatter, og Inga står der som deres datter, sammen med 4 søsken. Så nå har jeg endelig kommet et stykke videre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.