Gå til innhold
Arkivverket

[#3748] Mathis Jacobsen Kæek, Revolathi, Finland


Gjest Per Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Hansen

Jeg prøver å hjelpe min stesøster med å finne hennes fars familie som kommer fra Finnmark og Finland, trenger derfor hjelp av dere. Det jeg vet er dette: Mathis Jacobsen Kæek f. i Revolathi, Finland i 1862, gm. Karen el. Karin Andersdatter, f.1867 i Kistrand, Finnmark. De hadde disse barna: Mariat f.?, d. ?, Mathias August Mathisen Kæek, f. 1898, d. ?, Amanda f.?, d. ?, gm. fisker Henry Hansen, f.?, d.?, og Mathilde, gm. Gunnar Rognlidalen. Amanda Jacobsen og Henry Hansen har disse barna: Bjarne Hansen Eriksen f. 30.10.1929, d. 18.08.1972, gm. Edith Edvardsen, f.30.07.1935, og Else Eriksen (Arneberg). Er det noen som har flere opplysninger om disse personene, både i Finland og Norge, mottas dette med stor takk. mvh. Per Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vivian W.Linnerud

Hei!Bare for å spare deg litt bryderi, så har reg. av "bøkene" for Revolahti dessverre ikke begynt ennå. Jeg tror at hvis du skal drive dette videre nå, må du nok bestille mikrokort.:-)Vivian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Per Hansen

De som kan hjelpe meg med flere opplysninger om de personene jeg har beskrevet ovenfor, kan mer enn gjerne sende opplysningene til min e-post adresse, som er: per3@online.no , om de synes det er bedre. mvh. Per Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.