Gå til innhold
Arkivverket

[#3789] Nils Gjervik


Gjest Øyvind Gjervik
 Del

Recommended Posts

Gjest Øyvind Gjervik

Hei. Jeg driver med slektsforskning på hobbybasis. Jeg er interessert i noen opplysninger angående min farfar Nils Gjervik som døde i Eikeviken i Bergen i 1977. Han var da omkring 79 eller 80 år. Jeg lurer på om du kan hjelpe meg med opplysninger om når og hvor han er født, hvilke søsken han hadde og når og hvor de er født, og hvem foreldrene hans var og tilsvarende opplysninger om dem. Ønsker også å vite hvem han har vært gift med ( han har hatt en kone ved navn Nelly og senere, en kone ved navn Olivia), og tilsvarende informasjon om dem og deres barn og eventuelt barnebarn, eventuelt andre opplysninger om Nils Gjervik. Jeg er meget takknemlig hvis du kan hjelpe meg. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inge Eikeland

For å få litt flere opplysninger om din bestefar, kan du henvende deg til Bergen Skifterett på tlf. 55237384. Her vil du få opplyst når og hvor han er født. Når dette er på plass er det enklere for oss å hjelpe deg videre med søsken og foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.