Gå til innhold
Arkivverket

[#3809] Hammer, Nordre Bergens Hus i 1830


Gjest Torstein Saksvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Torstein Saksvik

Takk for svar. Vi prøver å nøste opp i gården Julbø, utenfor Molde. Mons Nilsen f. ca. 1830, Nordre Bergens Hus, d. 11/8-1909 på Molde Sykehus, g. med Ane Olsdt. f. ca. 1829 i Alversund prgj, Hosanger, Nordre Bergens Hus, d 25/3 1917. Auksjonsskjøte 1860. Nå er det ikke lange roturen fra Hammer (Hamre?) til Hosanger så muligheten er stor for at det var der han kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Her er nok geografien på avveger. Nordre Bergenhus Amt = dagens Sogn og Fjordane fylke, medan Søndre Bergenhus = Hordaland fylke.Det gamle prestegjeldet Hammer omfatta i si tid også Hosanger, Alversund, Meland og Aasane. Hosanger vart skild ut kring 1750; dei andre seinare. Hammer var i gamle dagar eit av dei største og rikaste p.gj. kring Bergen.Mons Nilsen som er omtale over, kan godt ha vore frå Nordre Bergenhus (Sogn og Fjordane), medan kona var frå Alversund i Hordaland.På garden Hamre (Hammer) på Osterøy ligg hovudkyrkja i det gamle Hammer prestegjeld - og gardsnamnet ga nok òg namn til prestegjeldet, sjølv om dette omfatta langt meir både på fastlandet i nord og sør og øyane vestafor, enn vestenden av Osterøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir K Eide

Beklager blingsingen.Jeg var for mye opptatt av at det stod Hammer foran fylket.Da ville jeg forstått det dit at det er prestegjeld det dreier seg om og ikke en gard.Men nå finnes eller fantes det jo ikke noe p.g. som hette Hamre eller Hammer i SF.mvh Geir K. Eide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Når det aktuelle namnet er Mons Nilsen, kan i alle fall Hammar-gardane i Innvik eliminerast, for der var ingen med det namnet på den aktuelle tida. Elles blir eg litt nysgjerrig på avsendar, sjølvsagt kan her vere fleire med same namn, men dersom T.S. tilfeldigvis er son til Astrid, vil eg gjerne ha kontakt - eg skal kome tilbake med epostadressa mi dersom du er "rett" person!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Beklagar, eg ser at der er ein skilnad i skrivemåten på namnet, så du er nok ikkje den eg håpte, Torstein! (Men du er sikkert ein bra kar for det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torstein Saksvik

Takker for svar. Visste ikke det var sånn aktivitet på slektsgranskning:) Vi prøver å finne ut hvordan/hvorfor de nevnte personene fra Hammer kunne kjøpe gårdsnr. 23 i Aukra utenfor Molde. Det var litt av en reise den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Syt ikkje for reisa. Vestlendingane hadde reist før - og mykje lenger. Meir interessant må det vere å finne ut kor dei eigentleg kom frå. Og er Alversund staden dei tok ut frå, ligg det midt i leia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.