Gå til innhold
Arkivverket

[#3834] Karen Pedersdtr


Gjest Magne Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Pettersen

Hei søker opplysninger om forfedrene til Karen Pedersen født ca 1817, hun ble gift med Jens Christophersen. I 1865 tellingen bodde de på Løkka i Fet. Karen lever enda i 1900 på samme sted Noen som har opplysninger om forfedrene deres, de er visstnok født i Fet begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann

Hei! Kan dette være din? Karen Petrine PEDERSEN Sex: F Event(s): Christening: 21 Feb 1817 Fet, Akershus, Norway Parents: Father: Peder JORGENSEN Mother: Andrea JACOBSDRfra Familysearch.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann

Disse tre barna hadde Jens Kristoffersen og Karen Pedersd. som foreldre: 16. ANNE DORTHEA JENSEN - International Genealogical Index Gender: F Christening: 2 Jul 1854 Fet, Akershus, Norway 17. ELEN JENSEN - International Genealogical Index Gender: F Christening: 31 Mar 1861 Fet, Akershus, Norway 18. KARINE JENSEN - International Genealogical Index Gender: F Christening: 9 Jul 1865 Fet, Akershus, NorwayPasser også med folketellinga Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Pettersen

Hei Laila. Barna kan nok stemme ganske bra, Karine vet jeg er tvilling med Peder, de er født 26.06.1865 (Peder er tipp 1 for meg). Når det gjelder foreldrene så tror jeg det ikke er de du har nevnt. Jeg har også funnet noen som kanskje kan stemme Peder Olsen S. Faller g 1 g med Anne Olsdtr Skaarerlykkja, død før 1822 g 2 g med Elen Karine f 1796-1847. Lykkja el Løkka er vel samme gård, men jeg vet ikke sikkert noen som har peiling? Har funnet disse på familysearch.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Årnes

Hei Magne. Det er første gangen jeg er på denna sida. Jeg ble så overrasket da jeg fant navnet Pedersdatter. oldemor het Kristine Pedersdatter og var gift med Lars Larsen Gråbakkvangen jeg tror de bodde i Gullverket eller Odalen. Har du hørt om dem? Min bestemor het Karen Larsen født i 1880. Dette er spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Pettersen

Hei Mona !!Jeg må nok skuffe deg, har aldri hørt om dem en gang, min Karen Pedersen er født i Fet/Fetsund i Akershus. Har heller aldri hørt om Gullverket eller Gråbakkvangen (er ganske ung av meg :) ). Odalen er ganske stort, du har jo både Nord og Sør Odal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.