Gå til innhold
Arkivverket

[#3920] Songe (Kniben) Østre Moland


Gjest Randi Sira
 Del

Recommended Posts

Gjest Randi Sira

Ingeborg H. Gundersd. gift med hans Hanssen finnes i 1865-tellinga for Østre moland. disse er sannsynligvis minne tippoldeforeldre, iallefall passer det med sted, navn og alder, og jeg vil gjerne finne mer ut av det.De bor på Songe Kniben, Tromø Sogn, Østre Moland prestegjeld,( senere Barbu?)Vet noen om Songe Kniben såtr omtalt i noen bygdebok, og i tilfelle hvilken ??Hilsen Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

No bur eg i "gamle" Barbu, ikkje så langt frå Songe. Men etter det eg veit, er der ikkje bygdebok for området. Alt 1.1. 1901 var Barbu innlemma i Arendal. Men før den tid høyrde det til Austre Moland og Tromøy sokn. Så vidt eg kan sjå av 1900-tellinga er der fleire "Kniben" i Barbu. Eg kan ikkje finne namnet byleksikonet. Men nabokona veit det heilt sikkert, for ho er frå Songe. Skal spørgje når det gryr av dag.Derimot finst det filmar av kyrkjebøkene som du kan låne inn til ditt lokale bibliotek. Barbu vart eige herad i 1878, og var opphaveleg ein del av Tromøy sokn fram til 11.09. 1877, då det vart eige prestegjeld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

No har eg fått oppklart kor Kniben er på Sogne. Det er den lia Gamle Songeveg går ned frå Birkenlund mot dagens Songe Torg, altså på vestsida av Songebukta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Sira

Hei, og takk for svar.Jeg har søkt litt på Bibsys og funnet at det er utgitt en gårds- og slektshistorie (Gunnar Molden)for østre del av Tromøy i 1999. Hører Songe under dette, tror du? Det ser ut som at de er gang med bygdebokarbeidet for tromøy, men at det kanskje skal bli flere bind.Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Nei, Barbu (m/Songe) ligg ikkje på Tromøya, men på fastlandet. Barbu vart som nemnde, tidleg eigen kommune og sidan ein del av Arendal. Faktisk låg Barbu kommune som ein halvsirkel kring Arendal bykommune.Eg har ikkje forstått det slik at Gunnar Molden skal lage noko frå fastlandsdelen av det gamle Tromøy prestegjeld. Han har førebels konsentrert seg om den delen av Tromøya som ligg lengst vekk frå byen. Sjølv om både Barbu, Tromøy og Austre Moland i dag er innlemma i Arendal kommune, driv nokre av dei "gamle" kommunane på med gards- og slekts-arbeid. Men Barbu er ikkje mellom desse; den vart jo slukt for 100 år sidan. Og dei som budde der, rekna seg nok som "byfolk" lenge før det, utan tilknyting til ein gard. Så her får du nok ikkje noko gratis, men må ty til kyrkjebøker og folketellingar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Sira

Takk skal du ha i allefall, for opplysningene. Nå har jeg fått en avklaring på dette, i allefall, så slipper jeg å låne bøker på fjernlån for så å finne ut at det ikke står noe der...Jeg er overhodet ikke kjent i Arendal, har aldri vært der,derfor disse spørsmålene om lokalisering.. Min morfar ble født der i 1892, og jeg vet veldig lite om hans familie. Har forresten lånt mikrofilm fra Barbu i dette tidsrommet, han ble døpt i Barbu. Så får vi se...Hilsen Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.