Gå til innhold
Arkivverket

[#3938] Vestby/Oslo: Etterkommere etter barn av Andreas Ha


Gjest Øystein Klokkerud
 Del

Recommended Posts

Gjest Øystein Klokkerud

Jeg etterlyser etterkommere etter barn av min oldefar (farfars far), skredder Andreas Hansen, f. 1837 og Olava Larsdatter fra Vestby. Barna fikk etternavnet Andreassen eller Andresen.Andreas døde i 1897 i Vestby. Han er å finne i FT 1865 under Vestby. Her er bare det eldste barnet født, Hans Lauritz (f. 1864). De øvrige barna heter Magnus Emil (f. 1866, d. 1901?), Ole Anton (f. 1867, d. i Amerika etter jordskjelvet i San Fransisco?), Engebregt Severin (f. 1870), Karl Julius (f. 1872, d. 1946), Henriette Marie (f. 1875, gift med Marthin Iversen), Oskar Marinius (min farfar f. 1877 - her har jeg full oversikt!), Andrea Otilie (f. 1878), August Martinius (f. 1880, trolig død i Oslo 1962), Jørgen Otto (f. 1884, død i Drøbak?).De fleste av barna til skredder Andreas bosatte seg trolig i Vestby, i Oslo eller andre steder på Østlandet.Jeg er interessert i opplysninger om etterkommere av de ovennevnte personene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.