Gå til innhold
Arkivverket

[#3954] Welzin


Gjest Aase R.Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R.Sæther

Ved folketellinga i 1865 bur Fredrik Welzin i Selje kommune med kone og born. Han skal vere fødd i Volda ca 1825. Kan nokon fortelje meg kven som er foreldra hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Storaker

Eg vil gjette på at mora er Karen Weltzin på Myklebostad i Nordfjordeid i 1865. Ho er 66 år og er enke etter kaptein Weltzin. Ho har ei datter på 26 som er født i Innvik (Stryn). I Bodø er det ei Nekoline Hendritte Weltzin (23) som er født i Stryn, mens søstera Charlotta Christ Aspelund, født Weltzin, (33) er født i Volda. Anton Weltsin (42) på Trollehoug i Vanelven er også født i Volda, og er nok også ein bror.Kona til Fredrik i Selje er frå Stryn, så dette synest eg ser ut til å passe saman.Farfaren er kanskje Jacob Fridrich Weltzin på Kamboe i Etne i 1801.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Ivar Rotvoll Tautra

Gjettinga om at Jacob Fredrik Weltzin på Kambo i Etne var farfar, er nok rett. Iflg. Sunnhordlandslekter II s. 195 av Erik Bakkevig, hadde premierløytnant Jacob Fredrik Weltzin (1843-1827) og andre kona Kristine Undahl m.a. sonen "Jens Fredrik Undahl Weltzin, f. 1793, død i Nordfjord 1856, kaptein ved Strynske kompani, g. m. Karen Katharina Blichfeldt, f. 1800, død 1868. 12 barn." Dette er nok dei foreldra du er på jakt etter. Meir om Weltzin-slekta er å finna i Sunnhordlandslekter og i Etne-soga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Takkar for tips! Dette ser ut til å henge godt saman, men det endelege provet for at Jens Fredrik er far til min Fredrik manglar enno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

7. januar 1850 giftet Frederik Gulbrand Aamodt Weltzin seg i Stryn med Ragnilde Olsdatter Store Sunde, 23 år, datter til Ole Hansen Storesunde. Brudgommen var 26 år og sønn av "Capitain Weltzin", som da knapt kan være noen annen enn kapteinen ved Strynske kompani.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Holck

Men i 1801 finnes også en Joachim Fridrich Weltsin, 60 år, Capt. og compagni chef og gaardbeboer på Dynnebakken, Gierde Annex,Etne. Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Ivar Rotvoll Tautra

Joachim Fredrik Weltzin (1741-1823) på Dyngjebakken i Etne var bror til den tidlegare omtala Jacob Fredrik Weltzin. Joachim var gift, men barnlaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.