Gå til innhold
Arkivverket

[#3990] Indiana Anthonsen fra Odalen i Hedmark


Gjest Mona Årnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Mona Årnes

Hei. Er det noen her som kan hjelpe meg å finne Indiana. Hun skulle bo i Odalen gift Anthonsen jeg er intressert i navnet på ektefelle og barn også. Jeg tror hun var mor til min bestefar. Takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Årnes

Hei. Jeg er enig med deg. Jeg har gått gjennom alle med navnet Indiana I går fant jeg min bestefar Anders Anthonsen født1878. Han bodde på Storbraaten nordre i Gullverket. Gift med Karen Larsdatter datter av Kristine Pedersdatter og Lars Larsen på Graabakvangen.Det ser ut til at Torsten Kjøstølen er far til min bestefar. Han er født i 1818. Da må han ha vært 60 år da han ble far.Det store spørsmålet er hvem var han gift med. De som heter Indiana virker for unge.Jeg må nok i noen kirkebøker fra Eidsvoll og Odalen??????Takk for svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Årnes

Hurra. Jeg fant Indiana nå. Det er Indiana Davidsdatter gift med min oldefar Anthon Torstensen som var foreldre til min bestefar. Jeg har bilde av dem derfor var det morsomt å finne dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.