Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Inge F

[#4007] Nils Nilsen, Landeraae

Recommended Posts

Gjest Inge F

Kan noen hjelpe meg med foreldre og første hustru til Nils født ca 1787 i Fjell, død 1.juni 1843 da bosatt på Hanøen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Davidsen

Om du nyttar fullt namn, skal eg sjå om eg kan hjelpe deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest John Strøm

Jeg sitter med en god del av Norvald Austerheim's arbeide om gårdene i Fjell, hvorav det meste om Landro. Jeg har foreløbig kun funnet en Nils Nilsen f. 1787, men han skal være død samme år. Og den eneste Nils Nilsen på Landro i 1801 er tjensetedreng og kan komme fra hvilken som helst av gårdene i nærheten.Mvh JohnP.S Jeg er forøvrig enig med Bjørn Davidsen. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inge Follesø

Beklager det ufullstendige navnet....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Davidsen

Heilt greit. Eg skal sjå kva eg kan finne ut når eg kjem meg heim litt seinare i kveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Davidsen

Der er ein Niels Nielsen Landroe som 0704 1811 vert gift i Sund/Fjell med ei Kari Olsd. Waage. Der er ei Kari Olsd. som døyr på Varøen i Askøy 1007 1839, 63 år gamal.Nils Nilsen gifte seg oppatt som enkjemann i 1841 og fekk eit barn med den nye kona, Marte Johannesdtr., etter at han er henfaren, i 1843. Då var adressa Langøen under Varøen.Eg går ut frå at du er kjend ute i Hanøyne og veit kor tett desse øyane ligg, eller låg før Reksten planera det heile.Eg trur Kari O. frå Våge kan vere fyrste kona. Ho var i så fall eldre en han, men "Piige"; ho skulle vere omlag 23 år i 1801.Lenger kjem eg ikkje i Askøy-kjeldene mine. Om du ikkje finn ut noko meir, lyt du vente på bygdeboka for Fjell, som visstnok er i arbeid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Davidsen

Det finst ei tenestetaus på Våge i 1801 med namn Kari Olsdtr. som er 23 år. Eg trur det er ho som vert gift med NN og hamnar i Hanøyne. Men dei får ingen born som er døypte i Askøy, etter det eg kan sjå. Og kor dei kom frå, må du nesten prøve å finne i kyrkjebøkene for Fjell som ligg på SAB.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.