Gå til innhold
Arkivverket

[#4026] Elisabeth Larsdatter Nygård/Giæringen


Gjest Renathe Wågenes
 Del

Recommended Posts

Gjest Renathe Wågenes

Kjenner noen til Elisabeth Larsdatter som i 1750 gifter seg med Ingebrecht Johansøn Giæringen og i 1755 gifter seg med Michel Larsen Skålevik. Begge ekteskap i Askøy. Jeg finner en Lisbeth Larsdatter fra Bachen, men henne har jeg sjekket ut som feil person!! Jeg finner henne ikke i 1801 (Hordaland) og heller ikke død, så jeg vet ikke alderen hennes. Noen som kan hjelpe, gi råd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

At du ikkje finn henne død, kan skuldast at ho døydde i 1784. Registreringane for det året manglar nemleg. Ho er i komm.-lista for 1776 som einsleg, men ikkje i lista for 1789. Det skulle tyde på at ho er død i mellomtida - eller flutt. Ho hadde ein son, Johannes (Ingebrigtsen), frå fyrste ekteskap. Han vart gift to gonger i Skålevik, men er i 1801 å finne som husmann på Ask - utan mora. Kor ho kom frå, kan vere vanskeleg å finne ut. Men då ho gifter seg, har ho adresse Nygård. Mest truleg er dette Plassen Nygård i Skålevik-området. Men der rak det mykje folk inn og ut. I alle høve er ho fødd før 1742 - og då var Askøy/Laksevåg under Domkyrkja i Bergen. Du kan jo sjå om du finn henne der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.