Gå til innhold
Arkivverket

[#4043] Knute Rockne- jeg trenger HJELP


Gjest Thomas Rokne Brunborg
 Del

Recommended Posts

Gjest Thomas Rokne Brunborg

Jeg ønsker å finne ut litt om Knute Rockne.Jeg holder på med et prosjekt om han på skolen.Jeg ønsker å finne ut om han er en fjern,fjern slektning av meg.Min morfars navn er knut Rokne, av han har jeg fått vite at Knute er i slekt med oss.jeg lurer på hvordan.???? Kan du hjelpe meg?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Hvis du søker i søkemaskinen "HotBot" på Internet og begrenser deg til "Knute Rockne" - "the person", drøsser det inn med henvisninger og opplysninger om Knute Kenneth Rokne (f. 1888 på Voss). Der må du kunne finne en god del du kan bruke.Hilsen Kjell Hamberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Hvis du bruker søkemotoren "HotBot" og søker på "Knute Rockne" - "the person", drøsser det med henvisninger og linker til Knute Rockne (=Knut Kenneth Rokne, f. 1888 på Voss).Hilsen Kjell Hamberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Hvis du søker som angitt ovenfor finner du bl. "The Unofficial Knute Rockne Website" laget av en Birger Rokne (tror det er det han heter) fra Voss. Han har med et lite slektstre som du trolig kan bygge videre på.Kjell Hamberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.