Gå til innhold
Arkivverket

[#4046] Børre Gundersen, Gausdal-Gusdal, Gudbrandsdalen


Gjest Johnny Lian
 Del

Recommended Posts

Gjest Johnny Lian

Børre Gundersen synes å være en farende fant som det er lite eller ingen? opplysninger på. Siste funn er 1900 telling i Strinden der det oppl. at han er f. 1817 i Gausdahl, Gudbrandsdalen.Ellers var han gift 1849 på Alstahaug i Nordland m Anne Andersdatter f. 1825,Wuku/Stiklestad,Verdal.I 1851 fikk de en sønn Gustav, f på Stiklestad,Verdal. Gustav tok? senere inn navnet Lian. Gustav Børresen Lian er også en farende fant som det er vanskelig å finne. Det ville vært usedvanlig hyggelig med hjelp.Mvh Johnny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vivian W.Linnerud

Hei!Er det hjelp med tanke på fødsel og foreldre du lurer på, så fant på jeg en på "Familysearch" du kanskje kan ta en nærmere titt på?Bore GUNDERSEN Sex: MEvent(s): Christening: 27 May 1822 Follebu, Oppland, NorwayParents: Father: Gunder EREIKSEN Mother: Ingebor OLSDATTER :-)Vivian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
Gjest ann- mary engum

Hei Johnny! Ser at du har etterlyst info om Børre Gundersen 17/10 2000. Har forsket på ham jeg også,og med hjelp fra andre funnet en del om ham.Er det et slektskap mellom deg og Børre,ser at du også har navnet Lian,slik som hans sønn Gustav,født 1851 i Verdal.I så fall er det mye slekt jeg kan gi deg,om Børre og også hans kone Anne Andersdatter Kluken/Fleskhusvald fra Verdal.Mvh Ann-Mary Engum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.