Gå til innhold
Arkivverket

[#4057] Gunder Olai Sørensen,bødkersvend,Bergen


Gjest Bjørn Gundersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Gundersen

Av stemmerettsfortegnelsen 1904-1907 i Bergen,finner jeg en Gunder Olai Sørensen bosatt i Øvregaten lille 38. Er det noen som kan si meg noe om fødested og fødselsår på denne personen? I andre kilder finner jeg en G.O.S som dør i 1905 er det samme person?Bjørn Gundersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Det må vere han frå Os, som er gift to gonger, siste gong Bergen. Han oppgir då å vere fødd på 1830-talet. Men i ei folketelling står det 1848. Han er suspendert i 1904-07 - og grunnen finn du i 1900-tellinga. Då ligg han på Lungegården sjukehus og er fattigunderstøtta. Han får tre born med fyrste kona (minst) i Bergen. I 1900 har han ei heimeverande dotter som er fødd i Fana. Han er truleg utdanna bøkker, men har drive kolonialforretning/som grønthandlar i Bergen ein periode.Granskar du alle tellingane i Bergen, vigde og fødde, finn du ut meir om han. Men ta høgde for at namnet vart skrive på ulike vis. Lukke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.