Gå til innhold
Arkivverket

[#4072] Johannes Larsen & Petronella Manassedatter (Vefsn)


Gjest Liv Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv Larsen

Hei! Er det noen som har opplysninger om Johannes Larsen (Rynes)og kona Petronella Manassedatter? Datteren deres var Anna Johansdatter (født 1859)Vefsn. Petronella var født 1822(Alstahaug) og døde 1864. Skulle gjerne visst hvem som var deres foreldre o.s.v.Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Stork

Er svært interessert i å høre om det er noen som vet noe om Elette og Helmer Pedersen, bosted Sørgården i Vefsn. De hadde en datter ved navn Nora, født 31.05.1889, senere gift med Didrik Reinfjell. Det vites lite om foreldrene hennes, og spesielt hennes mor, Elette. Er svært takknemlig om noen skulle kjenne til noe som kan oppklare hvem denne Elette var, hennes foreldre, og hvor de kom fra.Takk!Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse K. Kristiansen,

Hei Liv! Leste du mine opplysninger om din oldefar og andre forfedre i Målselv? Jeg bare lurte på om det stemte med dine funn. Mvh. Åse Kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Larsen

Hei Åse! Jeg tror muligens at det har gått meg hus forbi, så hvis du kunne repitert det for meg hadde jeg blitt kjempeglad.Send gjerne mail til meg! Adressen er livlars@world-online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse K. Kristiansen,

Ditt innlegg nr.1917 Gamle prestegjeld, svaret ble lagt der spørsmålet ble stillet. Gå på Sjå alle tema - det tar tid. Ellers har jeg som du brukt tipset fra Per Helge om Slekt in Troms. Det er jo en lekkerbisken for slektgranskere, med masse flotte linker. Takk, Per Helge! Vennlig hilsen Åse Kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Larsen

Hei Åse! Jeg fant innlegget ditt like etter at jeg skrev. Tusen takk! Selve personene har jeg funnet, men fikk en del stedsnavn som var supre å få. Jeg har også brukt Slekt i Troms, og det er kjempeflott sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aage J.H.Dybvik

Nå ja. Nå skal jeg være litt forsiktig, men du som er fra Mosjøen - går du ikke over bekken etter vann? Eller har du allerede prøvd vårt levende leksika i slekter og "garder" i Vefsn - bygdebokforfatter Kjell Jakobsen? Bygdebokkontorets telefonnr. er:75172395. Ring ham og jeg er sikker på at han vet råd. Aage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.