Gå til innhold
Arkivverket

[#4123] Etterlysning:Hjertøy/Molde


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Min morfar Harald Nikolai Hansen hadde en søster , Kathinka Alvilde Hansen f.03.11.1881 i Grønneviken på Årstad.Hun var fortsatt ugift i følge folketellingen for 1912.Men hun giftet seg med en Anton Hjærtø , som jeg antar kom fra gården Hjertø i Bolsø ,Møre og Romsdal.De fikk to barn, Harald og Ester Hjærtø.Jeg vet imidlertid ikke når/hvor de giftet seg, eller når barna var født.Harald og Kathinkas mor Anne Christine Nilsdatter flyttet til sin datter i Molde og døde der ca.1949.Skulle gjerne visst nøyaktig når hun døde. Jeg har full respekt for dette forum når det gjelder etterlysninger av personer som er i live.Dersom noen skulle ha opplysninger om disse personene , kan jeg derfor kontaktes på e-mail: runthors@c2i.net. Jeg prøver nemlig å samle alle opplysningene om etterkommerne til Harald og Kathinkas foreldre.Mvh.Rune Thorstensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.