Gå til innhold
Arkivverket

[#4204] Ragna Kristine johanne Pettersen f.1899


Gjest Sigbjørn Karlsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sigbjørn Karlsen

Dette er kanskje litt mye å spørre om hjelp til, men jeg kan ikke noe med slektforskning. Jeg kjenner detsverre ikke min slekt på far siden så jeg forsøker å finne ut litt om mine besteforeldre. Ragna Kristine Johanne Pettersen f.1899 i brandbu gift karlsen er min bestemor. Hun var gift med Karl Henry Karlsen f. 18.08.1900 i Borge Det jeg lurte på er: hva heter mine oldeforeldre, og om hun hadde noen søsken ?, Er det noen som kan hjelpe meg med dette så ville jeg blitt glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda Østby

Hei Jeg finner en Ragna Pettersd. født 1898 i 1900-tellingen under Svendrud gård i Brandbu, Oppland. Foreldrene Peter Pedersen f 1877, Hurdalen og Kjersti Andersdatter født 1874 i Brandbu. (Ingen søsken før 1900) Kanskje noen kan se i kirkebøkene for disse områdene ? Karl Henry Karlsen finner du ved navnet Henry Karlsen under gården Kjølberg, vestre i Borge, Østfold.Linda Østby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.