Gå til innhold
Arkivverket

[#4222] Søker etter etterkommere av Anton Andersen, Brook


Gjest Irene Ekeberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Irene Ekeberg

Hei! Er det noen der ute i "den store, vide verden", som kan hjelpe meg med å finne ut litt om min grandonkel: Anton Andersen, f. ca. 1900, kanskje litt før i Stavern. Han eide Strand (Leirsted nå), ved Sandefjord. Han emigrerte til USA og Brooklyn i ca. 1937. Det hadde vært fint og funnet noen etterkommere etter ham!På forhånd takk!Irene Ekeberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bibi W. Opdal

Om du vil bruke litt tid, krefter og "fantasi" er det utrolig mange muligheter i "cyber-space"www.rootsweb.com www.ancestry.com usgenweb.com www.familysearch.comLykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Normann

Hei! Du bør nesten finne hans fødselsdato, slik at du har en "konkret" Anton å lete etter. I Social security Death Index var det flere som kunne passe. Siden du vet hvor han ble født, er stor mulighet for å finne ham i kirkebøkene. Du vet vel også foreldrene hans. Lykke til! (SSDI finner du hos www.rootsweb.com (bl.a., best oppdatert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irene Ekeberg

Takk for gode råd! Skal prøve å få lett litt mer i kirkebøker, etter f.dato etc....Som dere sikkert skjønte...Jeg er nybegynner!! *Flirer*Vennlig hilsen Irene Ekeberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.